Friday, January 22, 2010

BUDAK SESAT- kali kedua

dari kiri:
FALIQ
YAYA
AKU
DAING
ACIP
EKAL
MEW
ASTAB
BALOK
dari kiri:
FALIQ
YAYA
AKU
time ni naseb baek aku ada,
kalo x konfem budak 2 org nie sesat agi.


mlm tadi,
aku,
balok,
acip,
raman,
han,
syafiq,
maen futsal kat kempas,friendly dgn team abg sdara syafiq.
lewat punya pasal,ktorg maen 1/2 jam aje.
team lawan mak aih,main cam boleh wakil malaysia. laju beb. 1/2 jam da rasa pancit ahh.
tapi,se-tak power ktorg nie,seri gak 4-4. hehehe.....
balok drive waja dia,aku acip n raman tumpang dia,syafiq dgn han naek motor.
tiba2 acip dpt msg yg.........
TAH LA,CM LAWAK,CM PELIK,CM "WOT DAAA",CM GILA GAK.
xtau la nak ckp cm ne...
BRO ACIP: wehhh, FALIQ dgn YAYA da sesat sampai kat kulai!!!!
kena amik dorg ni, dorg takde transport!
dorg rupanya dr bandar cari keje,
tah cm ne leh tlajak nak berenti kat BBU leh tlajak smpai kulai.
JAUHHH TU!!
BALOK dgn penuh rasa tggungjawab gi la angkut budak sesat 2 org tueee.
baik gak mamat nie,
kawan punya pasal.
LIQ!
YAYA!
kamon la,
ni bukan 1st time korg sesat,
dah 2ND TIME BEB!
kat hometown sdiri tue.
adoyaaaiiiii!!
aku mmg tak terkata...
haahahahhaa..
korg mmg kelaka arhhh

No comments:

Post a Comment