Monday, February 15, 2010

18 AND GROWING UP.....

assalamualaikum
15 februari
ya, itulah tarikhnya setiap tahun apabila aku
SEPATUTNYA
semakin meningkat umur,
semakin banyak pengalaman hidup..
semakin menggunung pahala,
semakin surut segala dosa,
semakin tebal ilmu di dada,
semakin matang meredah dunia.
dan tahun ini,
dengan izin Allah Yang Maha Sempurna,
aku telah menjangkau usia 18 tahun,alhamdulillah....
aku boleh kata tahun ni,
bday aku lain daripada yg sebelumnya,
kerana
bday aku tak disambut dengan hadiah,kek ataupun hadiah yg berkotak2.
tapi aku x kesah dgn semua tue.
mmg la best kalau bday aku disambut mcm tahun2 sebelum ni,
tapi sebenarnya yang paling aku hargai ialah
doa2 dan ucapan selamat drpd keluarga dan rakan2.
tiada hadiah yang aku amat dambakan,
selain doa setulus ikhlas..
sekalung terima kaseyyyy kepada:
FAMILYKU SEKELUARGA YG TERCINTA
dan pihak2 yang bermurah hati mengirim ucapan selamat hari jadiku:
via sms
mimie
rambai
haikal
nasuha
ahmad naufal
hasif hariri
afza qistina
thuwaibah
amalina
nabilah husna
syamil sani
azura sabaruddin
raja zaheed
nurul izzati
najiha
azfar sofian
farah amylea
via facebook:
cikgu jennyta
sam ikan
qodong
adilahnur yahya
hanis faiqah
elinar yasmeen
arlinie
chew pik yang
nur wanina
acap kuma
lukman
asna aziz
dhurgesan
kenneth kam
judo
ainul hakim
shin senget
atira dzakir
abd azim
nik azwan
botak kb
arell zairil
amirul hakim mush
acab
eddy arief
abu salathin
terima kasih daun keladi,
kerana sudi menerima hamba ini,
apakah yg boleh hamba katakan lagi,
panjang umur,murah rezeki,kita jumpa lagi di tahun yang nanti.
wassalam.

No comments:

Post a Comment